Premiere Vision Paris Fuarı'nda Türkiye Rüzgarı

17-19 Eylül 2019 tarihleri arasında Fransa'nın Paris şehrinde gerçekleşen ve İTHİB tarafından bu yıl 25. Kez Milli Katılım Organizasyonu düzenlenen Première Vision Fuarı'na İstanbul Tekstil ve Hammaddeleri İhracatçıları Birliği (İTHİB) Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Öksüz, Başkan Yardımcıları Fatih Bilici ve Ahmet Şişman ile Yönetim Kurulu Üyesi Zekeriya Tanrıverdi katılarak tüm Türk firmaları ziyaret ettiler. İTHİB'in büyük bir tanıtım atağı gerçekleştirdiği fuara T.C. Paris Büyükelçisi İsmail Hakkı Musa ve Paris Ticaret Başmüşaviri Sibel Kaplan da ziyaret gerçekleştirerek gerek İTHİB Yönetim Kurulu gerekse katılımcı Türk firmalarla görüş alışverişinde bulundular.

Kumaş, hazır giyim, iplik, deri, aksesuar ve tasarım olmak üzere farklı alt gruplar yer alan fuara; 2.056 seçilmiş firma fuarda yer almış olup, bu firmalardan 811'i kumaş alt grubunda yer aldı. İTHİB tarafından bu yıl 25. kez milli katılım organizasyonu gerçekleştirilen Première Vision Fuarı'nda katılımcı ülkeler arasından Türkiye 200 firma ile 4. Sırada yer aldı. Kumaş alt grubunda ise Türkiye'yi fuarda 101 firma temsil etti.

Türkiye'den fuara katılan tekstil üreticisi firmalarımızın koleksiyonlarının fuar ziyaretçilerine tek bir çatı altında sunulabilmesi ve kolay erişim sağlanabilmesi amacıyla bir Trend Alanı ve Info Stand yer almış olup, bu alanda fuara katılım gerçekleştiren Türk firmalarının Sonbahar 2020 – Kış 2021 sezonu kumaş trendleri sergilendi. Yabancı alıcılar tarafından yoğun ilgi ile takip edilen İTHİB trend alanında bu yıl ilk defa sanatçı Garip Ay tarafından ebru sanatı canlı olarak icra edildi.

Fuarda Info Stand/Trend Alanında güncel kumaş ve renk trendlerini açıklayan özel broşürümüz ve Türkiye milli katılım kataloğu ziyaretçilere dağıtıldı. Geçmiş dönemde olduğu gibi Hall 5 ve Hall 6'ya ulaşan yürüyüş yolu üzerinde ve tren istasyonu çıkışı üzerinde 16'şar adet ışıklı ilan panosunda milli katılım ilanımız yer aldı. Ayrıca, Hall 5'in girişinde yer alan büyük banner ile Hall 5 ve Hall 6 girişinde yer alan dört taraflı reklam panosu da tanıtıcı faaliyetlerimiz arasında yer aldı.

Dünyanın dört bir yanından hazır giyim üretimine yönelik kumaş üreticilerini, moda tasarımcıları ve alım gruplarını bir araya getiren ve moda otoritelerinin yakından takip ettiği en önemli etkinlikler arasında yer alan ve Paris'te yılda iki kez düzenlenen fuar, dünya modasının küresel gelişimine paralel olarak New York, Sao Paulo ve Şanghay gibi önemli merkezlerde de alt etkinliklerini sürdürüyor.

 

İlgili Fotoğraflar

PAYLAŞ