Konfeksiyon Yan Sanayii Sektörü Dijitalleşiyor

İstanbul Tekstil ve Hammaddeleri İhracatçıları Birliği (İTHİB) tarafından yürütülen Konfeksiyon Yan Sanayii Sektörü İhracatının Geliştirilmesi URGE Projesi kapsamında Dijital Pazarlama eğitimi, 26 - 27 Ağustos tarihinde gerçekleştirildi. Video konferans olarak gerçekleştirilen eğitim, küme firmaları tarafından ilgiyle karşılandı.

Konfeksiyon yan sanayi ürünleri ihracatı yapan küme firmalarına, dijitalleşme için atılması gereken adımlar ve dijital mecra yönetimlerine ilişkin bilgi verilirken, eğitmen Gökhan Kaplan sosyal medyada ve web sitelerinde kullanılan içeriğin önemine ve güncelliğinin korunmasına dikkat çekti. Firmaların özellikle web sitelerinde kullanması gereken içeriklere ilişkin bilgi verilirken, farklı sosyal medya mecralarında kullanılacak yöntemler de konuşuldu. Hedef kitlenin dikkate alınarak ve veri akışı kontrol edilerek hareket edilmesi gerektiğine işaret edildi.

Eğitimin 2. gününde ise personalar, dijital reklamlardaki temel dinamikler ve dijital bütçelemeye ilişkin bilgiler paylaşılarak, uygulama örnekleri anlatıldı. Toplantı sonunda ise firmalardan gelen sorular cevaplanarak ilerleyen süreçte dijitalleşmeye yönelik adımların firmalar özelinde danışmanlık olarak devam etmesi gerektiği hususunda görüş birliği oluştu.  

Konfeksiyon Yan Sanayicileri Derneği (KYSD) Başkanı Murat Özpehlivan, eğitime katılan firmalara ve eğitmenlere teşekkür ederek, çok faydalı bir eğitim olduğunu ve eğitimin uygulamalı olarak devam ettirilmesine yönelik girişimlere başlanacağını belirtti.

PAYLAŞ